🇳🇴 Norsk

Smil drives av HomeProject Technologies. HomeProject Technologies tilbyr Smil og relaterte tjenester til deg, en bruker, under forutsetning av at du aksepterer alle våre fastsatte vilkår, inkludert disse vilkårene for bruk og alle relaterte policyer.

Sist oppdatert: 04.06.2024

Velkommen, og takk for din interesse for HomeProject Technologies, som opererer som Smil (“Smil,” “vi” eller “oss”) og vår nettside på www.smil.no, sammen med våre relaterte nettsteder, hostede applikasjoner, mobil- eller andre nedlastbare applikasjoner, og andre tjenester levert av oss (samlet kalt “Tjenesten”). Disse vilkårene for bruk er en juridisk bindende kontrakt mellom deg og Smil angående din bruk av Tjenesten.

LES FØLGENDE VILKÅR NØYE:

VED Å KLIKKE PÅ “JEG GODTAR,” ELLER VED Å LASTE NED, INSTALLERE, ELLER PÅ ANNEN MÅTE FÅ TILGANG TIL ELLER BRUKE TJENESTEN, GODTAR DU AT DU HAR LEST OG FORSTÅTT, OG SOM EN BETINGELSE FOR DIN BRUK AV TJENESTEN, GODTAR Å VÆRE BUNDET AV FØLGENDE VILKÅR OG BETINGELSER, INKLUDERT SMILS PERSONVERNPOLICY (SAMLET KALT “VILKÅRENE”). HVIS DU IKKE ER BERETTIGET, ELLER IKKE ER ENIG I VILKÅRENE, HAR DU IKKE VÅR TILLATELSE TIL Å BRUKE TJENESTEN. DIN BRUK AV TJENESTEN, OG SMILS LEVERING AV TJENESTEN TIL DEG, UTGJØR EN AVTALE MELLOM SMIL OG DEG OM Å VÆRE BUNDET AV DISSE VILKÅRENE.

1. Oversikt over Smil-tjenesten

Smil er en tjeneste som fokuserer på å generere fotorealistiske bilder ved hjelp av kunstig intelligens (“AI”). Som en del av Tjenesten bruker Smil en rekke AI-verktøy (“AI-fotografen”) for å generere AI-portrettbilder for brukere (“AI-portretter”). Brukere laster opp ulike bilder til Tjenesten som AI-fotografen bruker for å produsere AI-portrettene, som brukerne kan bruke til sine egne formål. Brukerne vil motta forskjellige bakgrunner, poseringer og stiler å velge mellom for det perfekte bildet.

2. Berettigelse

Du må være minst 18 år gammel for å bruke Tjenesten. Ved å godta disse vilkårene, bekrefter og garanterer du overfor oss at: (a) du er minst 18 år gammel; (b) du ikke tidligere har blitt suspendert eller fjernet fra Tjenesten; og (c) din registrering og bruk av Tjenesten er i samsvar med alle gjeldende lover og forskrifter. Hvis du er en enhet, organisasjon eller selskap, bekrefter og garanterer personen som godtar disse vilkårene på dine vegne at de har myndighet til å binde deg til disse vilkårene, og du godtar å være bundet av disse vilkårene.

3. Kontoer og registrering

For å få tilgang til de fleste funksjonene i Tjenesten, må du koble deg til Tjenesten gjennom en tredjepartskonto (f.eks. Facebook eller Google) (hver en “Tredjepartskonto”). Når du kobler en Tredjepartskonto til Tjenesten, sender du inn dine innloggingsopplysninger for den Tredjepartskontoen (“Tredjepartskontoinformasjon”). Ved å gi Smil dine Tredjepartskontoinformasjon, autoriserer du Smil til å handle på dine vegne for å hente informasjon fra den aktuelle Tredjepartskontoen for å levere Tjenesten under disse vilkårene. Du er ansvarlig for å sikre at din Tredjepartskontoinformasjon er delt i samsvar med vilkårene for din avtale med den aktuelle Tredjepartskontotilbyderen. Tredjepartskontoer er ikke under Smils kontroll, og Smil er ikke ansvarlig for handlinger utført av tredjeparter i forbindelse med din deling av Tredjepartskontoinformasjon.

4. Generelle betalingsvilkår

Visse funksjoner i Tjenesten kan kreve at du betaler avgifter. Før du betaler noen avgifter, vil du få muligheten til å gjennomgå og akseptere avgiftene du vil bli belastet. Med mindre annet er spesifikt angitt i disse vilkårene, er alle avgifter i norske kroner (NOK) og er ikke refunderbare, med mindre det kreves av loven.

Pris

Smil forbeholder seg retten til å fastsette prising for Tjenesten. Smil vil gjøre rimelige anstrengelser for å holde prisinformasjon publisert på Tjenesten oppdatert. Vi oppfordrer deg til å sjekke vår prisside periodisk for oppdatert prisinformasjon. Smil kan endre avgiftene for enhver funksjon i Tjenesten, inkludert tilleggsavgifter eller gebyrer, dersom Smil gir deg forhåndsvarsel om endringer før de trer i kraft. Smil, etter eget skjønn, kan tilby kampanjetilbud med forskjellige funksjoner og priser til alle Smils kunder. Disse kampanjetilbudene, med mindre de tilbys til deg, vil ikke gjelde for ditt tilbud eller disse vilkårene.

Autorisasjon

Du autoriserer Smil til å belaste alle summer for de bestillingene du gjør og ethvert nivå av Tjeneste du velger som beskrevet i disse vilkårene eller publisert av Smil, inkludert alle gjeldende skatter, til betalingsmetoden spesifisert i din konto. Hvis du betaler noen avgifter med kredittkort, kan Smil søke forhåndsautorisasjon av din kredittkortkonto før ditt kjøp for å verifisere at kredittkortet er gyldig og har nødvendige midler eller kreditt tilgjengelig for å dekke ditt kjøp.

Forsinkede kontoer

Smil kan suspendere eller avslutte tilgang til Tjenesten, inkludert avgiftsbaserte deler av Tjenesten, for enhver konto som har ubetalte beløp. I tillegg til beløpet som skyldes for Tjenesten, vil en forsinket konto bli belastet med avgifter eller gebyrer som er påløpt i forbindelse med enhver tilbakebetaling eller innsamling av ubetalt beløp, inkludert inkassogebyrer. Hvis din betalingsmetode ikke lenger er gyldig på tidspunktet et gebyr forfaller, forbeholder Smil seg retten til å slette din konto og all informasjon eller brukergenerert innhold (definert nedenfor) tilknyttet din konto uten noe ansvar overfor deg.

5. Refusjoner

Refusjoner som forespørres innen 14 dager etter kjøp er kvalifisert for full refusjon dersom kunden ikke har lastet ned bilder I tillegg, dersom tjenesten ikke møter kundens forventninger på grunn av tekniske problemer eller uoverensstemmelser i kvaliteten på de AI-genererte portrettene, oppfordres kunder til å kontakte Smils kundestøtte innen samme 14-dagers periode. Etter en gjennomgang av tjenestebruk og de møtte problemene, forbeholder Smil seg retten til å tilby delvis eller full refusjon etter eget skjønn. Denne policyen er på plass for å sikre kundetilfredshet samtidig som den forhindrer misbruk av refusjonsprosessen. Kunder som søker refusjon av andre grunner enn kvalitet eller tekniske problemer, slik som en endring av mening, vil bli vurdert individuelt, og Smil beholder skjønnet til å innvilge eller avvise slike refusjonsforespørsler. Alle refusjonsforespørsler bør rettes til Smils kundestøtte via e-post til hjelp@smilfoto.no, inkludert detaljerte grunner for forespørselen og eventuelle relevante dokumenter eller bevis på de møtte problemene.

Kontaktinformasjon

Tjenesten tilbys av HomeProject Technologies, lokalisert i Oslo, Norge / London, U.K. Du kan kontakte oss ved å sende ved å sende en e-post til hjelp@smilfoto.no.